13 Şubat 2013 Çarşamba

Adam Gibi - Murat Korkmaz


verse 1:

Bana bulasma bak, hata yaparsin, kurtaramazlar fena yanarsin,
geri geldim ben sastin kaldin, abine güvendin yanliz kaldin
ordu olsan da fark etmez, beni durduramassin gücünüz yetmez
isiniz gücünüz küfretmek sizin, sizden kimseye fayda gelmez
aramizdaki fark, sen gencler batakliga bense batakliktan cekerim
onlari sense sararsin cool olsam diye sarkiya koyarsin,
sen bi döneksin, dostunu sattin, abin gibisin, lollipop yalarsin
dogru dinledin, küfürü biraktim, buna ragmen ben mezarini kazdim
tarihe bak ben kimleri vurdum, sen kimsin lan alayini vurdum
karsima cikan herkese lafi koydum, tekbasima ben ayakta durdum
piyasaya bak bi, hedefteyim ben, bayragi benden alamadi kimse
yalakana söyle yaptigi disse kulak dayanmaz cirtlak sesine
deli dana gibi dönme, saldirarak bana erken sönme, daha ölme,
daha cekeceksin, kurtulamassin, dedikodu yapma, kari gibi gülme
karadeniz kaplani murat korkmaz, bogazina sarilir, sana acimaz
göz göze gelince görecegim seni, bakalim neymis cesaretin.


nakarat:
kimi küfürbaz, kimi davaci, türk rapin hali, inanki cok aci,
üretim az üretenler azdi, meydani bos bulan kralim sandi
bu ortamda ben farki yarattim, murat k bu lan, türk rapin krali
sözlerin eriyor karlar gibi, sözümün eriyim adam gibi.
kimi küfürbaz, kimi davaci, türk rapin hali, inanki cok aci
üretim az üretenler azdi, meydani bos bulan kralim sandi
bu ortamda ben farki yarattim, murat k bu lan, türk rapin krali
sözlerin eriyor karlar gibi, sözümün eriyim adam gibi.

verse 2:

yaptigin featler etkilemez beni, istersen tupac geri gelsin,
istersen tüm usa gelsin, farketmez hic adam degilsin
neden mi dersen hatirla sözleri, anama sövdü o bi erkek mi
kendi sözleri kendi söyledi, sonra geldi bana küfretti
stariniz buysa gerisini sen düsün, al birini vur ötekini dersin
mahkeme mahkeme gezer gelirsin, kendini böylece rezil edersin
gülerim aglanacak halinize, eksi puan yazilir hanenize
rap de kirik bu karnenize, kimse inanmaz bahanenize
sehinsah beyin mat, satranc oyununa benzemez oglum mahfoldun,
tanimam seni ama tros gibi oldun, reklam istedin ve bende buldun
bu kadar yeter yolun acildi, sayemde sana kapilar acildi,
serefin varsa, cevap verme daha, rezil etmekten biktim sizi ha
kim gelirse gelsin farketmez, duvar olsan bile, ben bi buldozer
size boyun egmem, gücünüz yetmez, rap yarisinda flowunuz yetmez
sesiniz yok, rapiniz yok, kisilik yok, yok da yok, hicbisey yok
göz göze gelince görecegim seni, ancak bilirim cesaretin yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder