17 Şubat 2013 Pazar

Ask İcinde( Ft.Mor Ve Otesi) - Mert İçgören


Bugun varsin yarin yoksun kocaman bir ciglik olsun
benim derdim senin olsun bilen bilsin duyan duysun
ask icinde yalan icinde tek bir ayna binbir bicimde
ask icinde yalan icinde hepsi ayni hepsi icinde
belki varsin belki yoksun bir habersin belki toksun
gelecekler yuzlerinde can gibi bir buyuk ofke ask
icinde yalan icinde tek bir ayna binbir bicimde ask
icinde yalan icinde hepsi ayni hepsi icinde

Sen ve ben butun yalanlar butun dolanlar aramizda
butun olanlar seni hic uzulme sen hic dusunme sakin
unutma hep beni hatirla sevgilinin soguk kolarinda
yaptigimiz hersey gittigimiz her yer soledigimiz her
soz biz izleyen etrfamizdaki her goz hicbir zaman bitmez
hicbir zaman gitmez baska bi yerde baska bi zamanda
baska bi sekilde umidim sonmez seni sevdigimi hickimseler bilmez

Ask icinde yalan icinde tek bir ayna binbir bicimde
ask icine yalan icinde hepsi ayni hepsi icimde tek
bir ayna binbir bicimde tek bir ayna
binbir bicimde hepsi ayni hepsi icimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder