3 Şubat 2013 Pazar

Dön Maralım - Ceylan


Gidip gurbet eli mesken mi tuttun
Bir selamin gelmez beni unuttun
Gurbetten silaya düsmez mi yolun

Ey benim avazim ey baharim yazim
Elimdeki sazim, ceylanim

Geri dön geri dön nazli ceylanim
Hasretin yaman nasil dayanim

Hey daglar maralim hey
Hayirsiz belalim hey
Gasi gözü garalim, ceylanim

Ne gidenler döndü sen dönmedin

Sensiz kaç gece kaç sabah oldu
Yoklugun ecelmis hasretin kefenmis
Dönmemeye yemin mi ettin
Ya beni de al, ya sen gel yanimda kal
Gitme maralim
Dön maralim dön dön ceylanim

Ay degil yil oldu bitir hasreti
Akli firar ettim yüzün görmeyeli
Mecnuna es tuttu ginar el beni

Ey benim avazim ey baharim yazim
Elimdeki sazim, ceylanim

Geri dön geri dön nazli ceylanim
Hasretin yaman nasil dayanim

Hey daglar maralim hey
Hayirsiz belalim hey
Gasi gözü garalim, ceylanim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder