3 Şubat 2013 Pazar

Geri Dön - Ceylan


Gidip gurbet eli meskenmi tuttun?
Bir selamin gelmez beni unuttun
gurbetten silaya düsmezmi yolun.

Ey benim avazim
Ey baharim yazim
Elimdeki sazim ceylanim

Geri dön geri dön
Nazli ceylanim
Hasretin yaman nasil dayanim

Heeey daglar maralim heeey
Hayirsiz belalim heeey
Kasi gözü karalim ceylanim
Ne gidenler döndü
Sen dönmedin
Sensiz kaç gece kaç sabah oldu
Yoklugun ecelmis
Hasretin kefenmis
Dönmemeye yeminmi ettin
Ya benide al
Ya sen gel yanimda kal
Gitme maralim
Dön maralim dön,dön ceylanim

Ay degil yil oldu
Bitir hasreti
Akli firar ettim
Yüzün görmeyeli
Mecnuna es tuttu kinar el beni

Ey benim avazim
Ey baharim yazim
Elimdeki sazim ceylanim
Geri dön geri dön
Nazli ceylanim
Hasretin yaman
Nasil dayanim

Heeeey daglar maralim heeey
Hayirsiz belalim heeey
Kasi gözü karalim ceylanim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder