25 Şubat 2013 Pazartesi

Kalbim Kanatsız Kuş Misali(Ft.Sonnur) - Mesth


Mesth :

Hisset sevgimi bos bi duvar gibi
Hergün ayni ben,hergün ayni sen
Çizilir o duvarima bos hep bakislar
Çikiyor karsima  donuk duygular

Son bi soluk gibi
Sevginin tadini mi sordun sen bana,bosver gitsin
Herkese hakim nefret duygusu
Ilk bi görüs mü ki askin olgusu?!

Lanet ordusu durur solumda
Sesini duyuyorum çok zor olsa da
Hep bu masamda duruyor biraktigin
Hediye misali son bi gül bana

Hadi gül bana!Gözlerin aklimda
Çikmazki tek bir dakika
Farkli sehirdeyiz ama farketmez
Kalbim atar yine  sense ses etmez.

Unutmak kolay mi?Denemesi bile zor
Yapabilir misin kendine bir sor
Ellerim üsüyor sen yokken bak
Yagmurun anlami yok yalnizken

Sevgiye hasret,
Sanma ki gönlüm çok tok askina,
Çikti karsima,gözler asina ; varligina
Anlam veremedim ben yokluguna..

Sonnur Nakarat (2x)

Aaahh kalbim,hissedemedim sevgiyi
Aaahh gönlüm,uçup gider kus misali.

Mesth :

Gecelere dair  hep yalnizlik
Dünlere dair  yine yalnizlik
Yarini bosverdik bir umut yok
Tekdüze monoton hayatta da tat yok!

Dilemesi yetmez,kazanimi yapmak
Felegin sillesi çakti bi' çakmak
Bazen küfretmek çok içten!
Bazen özlenmek  hiç yoktan!

Umudunu dogurur tekrardan kalp
Düstügün kaldirimdan artik kalk
Yoluna devam et,yalnizsin Mesth
Geçmisi hisset bal dudaginda

Bal kovaninda kendini bulmak
Kaldigin yerden kosturmak
Anlamsiz geliyor bos bakmak
Mutlu tadindan mahrûm kalmak

Saklanmak bos  ölüm yaklasiyor
Yil geçiyor ve yaslaniyorsun
20 yasinda sen eriyorsun
Yani düsünmek çok mu karamsar?

Çok mu ki sarmak bir yapragini?
Güllerden ev kurmak mutsuz
Mutsuz gecelere merhaba ben geldim
Aç koynunu gireyim buz gibi yanina.


Sonnur Nakarat (2x)

Aaahh kalbim,hissedemedim sevgiyi.
Aaahh gönlüm,uçup gider kus misali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder