12 Şubat 2013 Salı

Sen Fedakar Değilsin - Murat Korkmaz


verse 1 Murat:

Sonbahardayiz, soldu renkler, yapraklar gibi koptun benden,
damlalar gibi aktin gittin, ayni kar gibi, eridin gittin
toprak ol hadi, gel de göm beni, öldürdün bile, gel yok et beni
hayatin anlami kalmadi zaten, zehir ettin bana herseyi
sen ve ben simdi ayri yerlerde, sen bende yanildin ben sende
ben seni düsündüm, sense kendini, sen hic fedakar degildin
seni kendinle biraktim artik, zaten biz hic beraber olmadik
üzgünüm ancak basaramadik, mutlu olmayi basaramadik,
herseyi birakip sana gelmistim, yetmedi sana bu, fazla istedin
bu ask icin peki sen ne verdin? söyle sen ne feda ettin
yoruldum artik triplerinden, cocukca yapilan hareketlerden
tüm rüyalar sona geldi, aci gercek bu, hersey bitti.


nakarat Abdulkadir:

herseyi birakip sana geldim,
canim isterdin, sana verdim,
aradigimda neredeydin,
sen fedakar degilsin, sen fedakar degilsin..


verse 2 Murat:

hayatimin en aci dönemini yasadim sayende, tebrikler beni mahvettin,
bana cektirdin, beni bu hayatdan bezdirdin
dostlarim bile beni taniyamaz oldu, gözüme bakan benim halimi sordu
sense hep kendi derdindeydin, tavirlarin beni hep yordu
malesef bu ask burda bitti, cekemem bukadar ezemem gururumu
bende insanim ezmem gururumu, sorarim acaba o simdi mutlumu
derdini dinleyen birisi varmi yine, gözyasini silen biri varmi
seni benim gibi seven biri varmi, sanmiyorum ben cok ararsin
yapraklar gibi koptun benden, damlalar gibi, aktin gittin
simdi giden ben, elveda sana, istemesemde bu sefer bitti
sonsuzluk dedik ama sona geldik, tutulamayacak sözler verdik
hayal kurardik, simdi uyandik, malesef biz aldandik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder