23 Şubat 2013 Cumartesi

Son Bu Mektubum - Miralay


Part 1:

son bu mektubum ve hüzün keder sende kalsin
sende varsin dost diyiip ezip geçen sen
ah bi dinlesende beklesen kaçip gider tren
çoktan uçtu simdilerde ah ne gelir elden
sen ki gün dönende isin biter kosarak
san ki bekleyecekmi seni bir ömür hep cosarak
kosa kosa eriyecek hatiralar dizlerinde
krizlerle birlesecek o fotograf izlerinde
simdilerde suskun oldun dost söyle bana
benmi yikip geçtim seni yardim istemedin ha??
sense ince bir ipe umut bagladin hergece
düsündügün gözler simdi baskasiyla elele
söyle son zamanda kaçta gittin evine?
annen elden yardim diledi kir tutmus elleriyle
sense hayretler içinde karanlikta kosarken
baban kalp krizi geçirdi hayati tippin elinde

eh be dost sevgi güzel hos geçer bilirim
kalp arisi zor geçer geçmesini dilerim
ana baba derde düsmüs darda kalsa gelirim
baban simdi vefad etti bas sagligi dilerim

NAKARAT

suskun kalma bu hayata haykir iste karsinda
uçup gidecek hayallerin pesinde çok takilma
sor bana bende gördüm aciyi hüzünü kederi
kalp agrisi çabuk geçti dostlugumuz ebedi

x2

Part2:

simdi sor bana ne oldu ugruna ölüyordun haa?
o simdi okulda degil fiyakali arabada
hayat çokta umrunda, nasil olsa hala güzel
güzellige para veren sari çizmeli mehmet agaa
senden sonra o patronun oglu sarisin çocukla
2 günde nisan takti dügün ise ufukta
davetiye yolladilar bütün mahalle ayakta
sen dogdugun gün evlendi sapancada yazlikta
çok geçmedi busiralar para suyunu çekmis
ister istemez bizimkinin borçlar birikmis
senin aldigin hediyeler eskiciye verilmis
unutma bitmeyen asklar birgün bitirilirmis

Nakarat

suskun kalma bu hayata haykir iste karsinda
uçup gidecek hayallerin pesinde çok takilma
sor bana bende gördüm aciyi hüzünü kederi
kalp agrisi çabuk geçti dostlugumuz ebedi

x4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder