25 Şubat 2013 Pazartesi

Yasaksın - Merih Ermakastar


Yillarca bekledim sevgimi,
Kurudugun ellerden anlamak istemezken
Girdin sen kapidan
Kiyametin agir gelir yüregime
Acim yeter kokun siner üzerime
Adaletin nedir diyen o dillere
Cevap vermem cevap veremem
Yasaksin diyemem
Asar beni kendim gibi sevemmem
Daragacina gider geri dönemem
Susuz kalir bir yudum su dilemem
Cevap vermem cevap veremem
Yasaksin diyemem
Yillarca bekledim ben sevgimi
Kurudugun eller anlamak istemezken,
Girdin sen kapidan,
Kiyametin agir gelir yüregime
Acim yeter kokun siner üzerime
Adaletin nedir diyen o dillere
Cevap vermem cevap veremem
Yasaksin diyemem,
Asar beni kendim gibi sevemmem
Daragacina gider geri dönemem,
Susuz kalir bir yudum su dilemem
Cevap vermem cevap veremem
Yasaksin diyemem
Benim biraz daha
Bu aski yasamaya hakkim yokmu
Söyleyin benim itirazim var,
Gittin yakasinda kaldi gülüm yadigar
Alninim yazisini silen bu ayriliklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder