26 Şubat 2013 Salı

Herşey Normal - Melis Danişmend


Hepimiz en az bir kere çok egleniyorum taklidi yapmadik mi?
Her seye disardan bakip içerdeymisiz gibi kahkaha atmadik mi?
Hepimiz en az bir kere çok seviyorum taklidi yapmadik mi?
Eski bir yüzü unutmak için yeni yüzlere bakip pisman olmadik mi?

Günahsiz hayat var mi?
Hatasiz biri var mi?

Her sey normal
Hepsi normal bu hayatta
Anladim

Hepimiz en az bir kere çok masumum taklidi yapmadik mi?
Seytanla iyi dost olup meleklere de arada göz kirpmadik mi?

Günahsiz hayat var mi?
Hatasiz biri var mi?

Her sey normal
Hepsi normal bu hayatta
Anladim

O kadar zaman kendine eziyet çektirip
Sonra anliyorsun her sey normal
O kadar zaman eziyet, eziyet çektirip
Sonra anliyorsun her sey normal

Her sey normal
Hepsi normal bu hayatta
Anladim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder